onsdag 20 maj 2015

Träningsbiten!?

Det har blivit en del träning på sistone. Under hela våren har det promenerats runt kanalen och mammaträningen på Friskis har jag besökt flitigt men nu vill jag lägga i en extra växel.

Jag har bl.a. provat ett Core-pass samt besökt gymmet några ggr. Det känns bra som tusan! Nu ska jag försöka få någon slags rutin på detta och öka frekvensen också.

Imorgon är det Blodomloppet här i Linköping och jag har bestämt mig för att springa 5km. Det har jag aldrig gjort. Aldrig. Jag ska springa riktigt sakta och jag ska ge mig fan på att INTE stanna. Idag sprang jag och Sara med småttingarna i vagnarna, och vi sprang 3km. Det har jag aldrig lyckats med, jag har för dåligt psyke men idag! Och det bästa av allt... När vi närmade oss 3km började det kännas lätt(!?). Så nu håller vi alls tummar och tår inför imorgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar