fredag 1 maj 2015

Friskis & Svettis

Idag hängde jag på Dessi och Fredrik till gymmet. Vi tre tränade och Robert lekte med barnen i lekrummet under tiden. Jag besöker Friskis & Svettis varje vecka för mammapasset men idag följde jag med till gymmet. Jag har inte satt min fot på ett gym (om man bortser från grupp-pass) sedan innan jag fick Olivia så nu var det dags! Jag tycker att jag nu börjat tappa så pass mycket vikt att det är dags att träna styrka för att forma kroppen. Jag känner mig definitivt bortkommen på ett gym nu för tiden men Dessi och Fredrik fick agera mina personliga tränare och det var jätteroligt! Jag är nu så pepp att jag vill träna varje dag typ.

Efteråt åt vi lunch hos dem och Olivia var så nöjd som bl.a. fick mata deras djur.

Övre bilden stulen från Dessis blogg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar