lördag 28 mars 2015

6 månader och 30 år

Idag fick jag och barnen några timmar på morgonen ensamma medan R sov vidare efter gårdagens festkväll. Efter frukost, 4st bajsblöjor och en lång dusch för mig och Olivia väckte vi liv i R. Olivia ville då mysa med mig på soffan så där hamnade vi och när R sedan skulle sätta ihop våra nya utemöbler hade jag hunnit somna och Olivia ville hjälpa till. Då hamnade John hos mig istället och vi sov vidare. Mycket skönt!

Lilla "Sumo" firar för övrigt 6 månader idag. Vår lilla plutt!


Efter lunch skyndade vi oss iväg till Bankekind för kalas. De stora barnen sprang omkring som vildar och vi vuxna hann faktiskt prata en hel del. Vi bjöds på jättegod mat och födelsedagsbarnet (30år) verkade riktigt nöjd med sin dag. 

Efter kalaset tog vi en sväng till nyöppnade City Gross och på väg hem somnade Olivia (kl 17,30). När vi väl kom hem vägrade hon vakna så R får det kul imorgon för då är det minsann min tur att ha sovmorgon. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar