onsdag 25 februari 2015

Vår-shopping

Jag slog till på mockajackan till slut. Den hänger i garderoben och väntar på mig. Jag kan ha den men den kommer helt klart passa bättre när jag tappat ytterligare några kilon då jag medvetet köpte den för liten. 



Jag är i övrigt sjukt shoppingsugen! Jag har gått ner 9kg sedan mellandagarna och det märks på kläderna. Jag har inte vägt så här lite på typ 4 år(?). Jag har äntligen kunnat börja fantisera om hur det kommer kännas när jag har strl 29" i jeans igen, även om det är en bit bort än. Men det känns realistiskt, inte bara som en dröm längre även om jag kommer vara nöjd även med 30". Jag har inte känt någon glädje inför att shoppa kläder till mig själv på väldigt länge men nu... Plaggen nedan visar hur jag skulle vilja klä mig i vår/sommar men jag vågar inte shoppa något riktigt än. Jag har ju en hel del till som jag vill gå ner (ca 16-19kg) och jag vill inte köpa en massa snygga kläder "i onödan".

-9kg sedan mellandagarna men nästan -22kg sedan inskrivningen på förlossningen med John. Heja mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar