torsdag 26 februari 2015

Invägning vecka 9

Även den här veckan gick hela veckobonusen åt men trots det loosade jag 0,7kg. Jag blir lika imponerad av vad vågen visar varje gång. Jag kan fortfarande inte riktigt tro det men 9kg sedan mellandagarna talar sitt tydliga språk.

Har senaste dagarna tagit fram några olika jackor som senaste åren varit väääldigt tighta men som nu helt plötsligt sitter helt perfekt. Sån glädje! Och igår när jag var på mammaträningen så upplevde jag att jag till och med kände mig lättare. Det är nog psykologiskt till största del men det spelar inte mig någon roll, jag är lika glad för det ändå. Och ikväll var jag ute och sprang intervaller med grannen. Det visade sig att vi låg på samma taskiga nivå gällande konditionen så det var ju toppen! Perfekt att kunna dra ut när makarna kommit hem precis innan middagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar