tisdag 13 januari 2015

Loppis på Brigaden 25/1 -15

Kom ihåg datumet 25/1! Då kommer jag och flera tjejkompisar stå och sälja grejer på Brigadens loppis. Brigaden ligger uppe på Garnisonsområdet i Linköping, precis bredvid Polisen. Det är öppet kl 10-15, det är fri entré och det finns parkering precis utanför.

Det här är ett axplock av vad jag tänker ha med mig. Barnkläder i strl 50-92 från bl.a. Polarn O. Pyret, Zara Baby, Villervalla, Newbie samt skor. Allt från bebissneakers till regnstövlar för större. Jag kommer även ha med partyklackar och en hel del vuxenkläder (se bl.a. tidigare inlägg). Kom och säg hej vettja!




2 kommentarer:

  1. Hej! Hur gick försäljningen? Jag funderar på att sälja själv på Brigaden Loppis och undrar om det ger mycket, är det mycket folk som är där och kollar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Charlotta! vi var där vid ett tillfälle då det var väldigt lite barnfamiljer och nästan allt jag hade att sälja var till barn. Så det gick med andra ord inte så bra. Mycket folk var det i alla fall.

      Radera