tisdag 6 januari 2015

Bröllopsresa Thailand

När vi kollade bröllopsresor på nätet uteslöt jag Thailand genast. Jag har aldrig känt mig dragen dit. Men vi hittade ett hotell som verkade helt underbart så till slut fick det bli Thailand i alla fall. Närmare bestämt Nai Yang Beach på Phuket. Hotellet vi bodde på heter Indigo Pearl.

Redan vid avresan mådde inte jag alls bra men hade svårt att sätta fingret på det. Helgen innan hade vi haft vänner över som flera hade sagt att de var dåliga i magen så jag tänkte att det var väl något med magen bara helt enkelt. Men det ville inte gå över... Vi reste under lågsäsong och halva resan spöregnade det men oavsett väder så ville jag inget hellre än att ligga i sängen och sova. När halva resan var förbi kom vi iväg på en utflykt och lyckades köpa ett graviditetstest på ett apotek. 
Jag var gravid.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar