torsdag 8 januari 2015

Bikinisäsong

Idag damp nya H&M-katalogen ner i brevlådan och jag insåg hur ställd jag blev när jag kom till badkläderna. Det blev så påtagligt. Att sommaren faktiskt inte är särskilt långt borta. Först spanade jag in några bikinis men tittade sedan lite mer realistiskt på shapingbaddräkten. Jag är dock mer peppad än någonsin efter detta. Jag vägrar låta sommaren 2015 vara ett år då jag döljer mig under handduken! Förra året var jag höggravid så det borde ju bara kunna bli bättre!?

Med dagens invägning inser jag samtidigt att jag nu väger vad jag vägde innan jag blev gravid med John. Fast det beror på hur man räknar. Jag är på den vikten jag var tiden mellan barnen men strax innan jag fick veta att jag var gravid med John så var jag magsjuk. När jag var magsjuk gick jag ner 5kg och kort tid senare fick vi i vecka 16 veta att jag var gravid. Så som sagt, det beror på hur man räknar. Det är helt klart ett delmål uppfyllt i alla fall. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar