torsdag 14 augusti 2014

Inspirerad!

Jag känner mig så inspirerad till shopping! I en tid då jag absolut inte kan shoppa givetvis. :-/

På lillebrors önskelista, detta bäddset till vagnen/sängen.

På mammans önskelista!

Det där bordet med betongskiva... Mmm!

Textilier med print som den gula kudden.

Eller print som ur Jotex katalog.

Skötväskan med zebra-mönster från Elodie Details står högt på både min och lillebrors önskelista. Vi har ingen skötväska då den vi hade till O är trasig och denna gång vore det skönt att ha just en SKÖTväska där allt är indelat i passande fack. Olivia, hon önskar sig en rosa eller lila Mini-Kånken hon. ;-)

I min familj älskar vi mopsar, och vad skulle inte passa bättre till lillebror än den här? Och sidoknäppt dessutom, love!

Till vårt nya vardagsrum hade jag älskat detta brickbord ur Carolina Gynnings kollektion. Nytt inför hösten.

Olivias rum i nya huset ska få en makeover. Just nu är det en röd/svart-blommig fondtapet där, inte alls passande till ett barn. Den här väggen inspirerar mig!

Och den här bilden som Dessi tagit vill jag ha som centerpiece i något rum i huset sen. Helt underbart vacker!

Och till sist, den här högg jag fort när Veronica och Carl höll på att rensa ut hemma. Jag vet inte var jag ska ha den men jag är kär i den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar