söndag 31 augusti 2014

Fy faan för Kakan!

Jag har aldrig känt att Kakan Hermansson varit någon av mina favoriter  men nu blir jag rent av förbannad!

ACAB = All cops are bastards = Alla poliser är svin !?!?!?! Skämtar hon med mig! Alla ni som tänkt rösta på Socialdemokraterna eller Miljöpartiet, tänk på att det automatiskt även är Vänsterpartister som Kakan ni röstar på. Folk som uppmanar till våld och våld mot poliser!

Jag hoppas verkligen att SVT aldrig mer använder sig utav Kakan i sina produktioner. Jag vill spy!

Demonstrera mot nazister, fine men att hävda att polisen skyddar nazisterna och inte andra är så otroligt korkat sagt. Polisen är TVUNGNA att skydda nazisterna. Det är deras jobb, och de har inget annat val än att göra just det, sitt jobb.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar