tisdag 18 februari 2014

Catching up!

När livet blir stressigt fastnar bilderna på telefonen och kommer aldrig till bloggen, men nu ska vi se.

När jag och R inte jobbar försöker vi få så mycket tid som möjligt med den här lilla gullungen. När jag kommer hem vill jag bara mysa ner mig i soffan med min lilla älskling. Myser på mornarna gör vi också så mycket vi bara kan.

Provar det senaste inköpet och är helnöjd! Det tråkiga? Att bromsen knäcktes vid andra åket.

Middag ute med vänner och Olivia älskar all uppmärksamhet hon får av farbror Johan.

Favoriterna från Mallorca har hunnit vara här också. De små är verkligen som Bill och Bull. Det känns som att de verkligen klickat de två små, Olivia är aldrig med någon annan på samma sätt som hon är med L. Vet inte om det makes sense men...

Gullepluttarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar