söndag 5 januari 2014

Shopping innan jul

Någon vecka innan jul begav vi oss ner till stan för att ordna de allra sista julklapparna. Olivia var redo med sin nya body från The Brand.

Efter en fika med mina föräldrar och shopping blev det lunch med syrran och hennes E på Matkällaren. Deras räksmörgås är gudomlig.

Medan vi fick en lång vuxenstund sov Olivia så sött i vagnen.
På tal om vagnen så är jag lite sugen på något nytt men jag vet inte vad, eller hur. Ska jag sälja vagnen nu och inte ersätta den eftersom vi har en resevagn, ska jag sälja den och köpa något helt annat (typ Kronan Duo S), sälja den och köpa en sån där enkelvagn som går att göra till dubbelvagn den dagen vi kanske får ett syskon... Samtidigt älskar jag vår vagn, det är underbar. Jag är bara sugen på något annat. Kanske ska sluta fundera på det i stället och låta framtiden utvisa vad som känns bäst. Det är ju inte lösningen på världshungern vi pratar om precis (I wish). :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar