måndag 30 december 2013

På't igen


Nu har jag köpt mig en ny telefon, äntligen! Det gick inte helt felfritt men nu så. Först ville inte den gamla göra backup, sen var jag tvungen att låsa upp den gamla för att kunna byta in den, sen var den nya slut. När jag väl hittade den fick jag kontakta operatören för att kolla hur jag får tag i ett nano-simkort och när jag väl hade både simkortet och telefonen i handen tappade jag kortet i bilen så vi fick riva upp hela sätet och golvet i bagaget. När vi efter 15min hittat det insåg jag att vi hade haft för bråttom i affären så jag glömde köpa skydd och skal. Men en strumpa ur Olivias garderob dög lika bra tills vidare.

Som tur var avslutades dagen bra när Jesper och hans föräldrar kom på besök. Barnen lekte MED varandra och vi vuxna spelade vårt senaste sällskapsspel Ticket to ride.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar