lördag 14 december 2013

Modesugen

Victoria's Secret Fashion Show sändes häromdagen och bl.a. Taylor Swift uppträdde. Hon hade lika gärna ha kunnat vara en av änglarna. Hennes klänning är helt underbart vacker och passar hennes kroppsform perfekt. Det är för övrigt en Victoria's secret-klänning.

(Min dator visar den här bilden som helt ihoptryckt. Vet inte varför bloggen beter sig så helt plötsligt...)

Den här klänningen från Kappahl var jag lite sugen på men i verkligheten var den alldeles för kort för min smak.

Istället köpte jag den här! Som nyårsklänning tänkte jag. I verkligheten är kjolen mycket mer "puffig".

Den här outfiten från Lindex ser helt underbart mysig ut! Den skulle jag kunna tänka mig.

Även den här tröjan ser riktigt mysig ut. Tror den är från Lindex den med. KAN vara Kappahl. Har dock inte lyckats hitta den i butik än. Har inte kollat jättenoga heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar