tisdag 29 oktober 2013

Yta

Dålig bild (fotat ur en Mama-tidning), men någon som testat? Funderar på att prova.

BB cream är det många som pratat om men jag är inte så haj på sånt där. Jag använder mina produkter från Maria Åkerberg och håller mig oftast till dem. Men den här beskrivningen fastnade jag för:

Den här skylten hittade jag inne på Epok i Linköping. Jag är inte mycket för sådant här annars men den här var ju bra! :-D

Den här väskan har jag suktat efter länge. Originalet är en Celine-väska men då en sådan kostar ett par månadslöner så får en imitation duga. Jag gillar verkligen designen! Det här kanske får bli en del av belöningen efter att jag skött markservicen under alla Rs jobbresor nu i höst. ;-)

2 kommentarer:

  1. Primer är ju inte som bb-cream utan det man isf har FÖRE bb-creamen. Gör som sagt så huden jämnas ut och gör så foundationen sitter bättre.
    Gällande make up-remover.. köp loreals. skitbra.. den är också genomskillnig å blå å kostar typ 60 spänn på åhlens, å antagligen billigare på maxi men är bra.skit

    SvaraRadera
  2. Den där Garnier tuben fick ag i min senaste glossybox men inte hunnit prova än.. Återkommer.

    //Hillevi

    SvaraRadera