tisdag 29 oktober 2013

Vardagsfunk vs. lyx

Just nu är jag inne i en riktig vardagsfunk. Inte funk på ett bra och glatt sätt utan precis tvärtom. 
Den är så mycket vardag just nu att det inte är riktigt klokt. Vakna, äta, lämna på förskolan, jobba, hämta på förskolan, hämta R, åka ääääända hem, fixa mat fort åt hungrig O, äta själv, nattning, ett par timmar framför dator/tv, sova och sen börjar det om igen. Mitt bland detta ska ärenden uträttas, kartonger packas, möbler säljas/köpas m.m. Att shoppa är ju kul i och för sig! :-)

Jag har även ett hemligt projekt som tar mycket tid och ork. Just nu ser det ljust ut men det kan vända fort. Förhoppningsvis kan jag berätta mer snart.

Jag vill ha mer sådant här:
Champagne!

Egentid till att finna ork till smink, hudvård och någon gång äntligen få möjligheten att prova extensions.

Goa middagar ute, som här på Johannes Kök. Jag dagdrömmer om att få besöka denna underbara restaurang snart igen!

Eller varför inte en mysig helgfrukost på hotell? Som här när jag och O hade en mysmorgon med Sara.

Mer lyx så att vi orkar med tråkvardagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar