onsdag 23 oktober 2013

Vad händer?

Jag hinner inte med mitt eget liv känns det som. Vardagen flyger förbi!
Huset är sålt och vi har hittat en "nybyggd" (1,5år) hyreslägenhet i stan, Olivia överraskar oss varje dag med nya saker hon lärt sig, Robert är borta jämt känns det som och jag sköter markservicen samtidigt som hela huset ska hinnas packas ner på alldeles för kort tid.

När Robert var borta på en grabbhelg passade jag och Olivia på att ta en hotellfrukost med Sara och efteråt provade Olivia att träna balans på Saras "boll".

"Köra bilen" är en ny grej hon älskar. Vicka på ratten, dra i spakar och trycka på knappar.

En ledig dag på stan fångade Dessi Olivia på en jättefin bild!

Jag har också hunnit med att åka på barn-mässa i Sthlm med Karolina och Jennifer. Lilla Tilde var undantagen "inga barn-regeln". ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar