onsdag 23 oktober 2013

Kim Kardashian förlovad, igen!

Så friade äntligen Kanye West till sin Kim Kardashian som han trånat efter i så många år (nio)...



När Kim först färgade håret blond tyckte jag att det såg för jävligt ut men nu tycker jag bara att det ser finare och finare ut. Hennes klänning är så himla fin! En Valentino från kommande kollektion.

Tidningarna, de började direkt jämföra ringen med den hon fick av sin förra make (tredje gången gillt nu?). Båda är så enormt stora!

Hennes förlovningsklänning inspirerade mig till det här köpet. Hade aldrig gått för en sådan här klänning annars men nu kände jag mig lite peppad och vågad.

Under frieriet spelades Lana Del Reys - Young and beautiful av en stor orkester. Den är helt underbart vacker, det är så jag får tårar i ögonen varje gång jag hör den. Kan inte få nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar