måndag 29 juli 2013

Vår Sthlms-weekend del 2

Vi började lördagen med att R och Olivia gav mig sovmorgon (lyx!) och efter frukosten promenerade vi från Solna in till Kungsholmen. 


Vi tog en kort sväng på stan och här tänkte jag på dig Dessi när jag såg översta hyllan. :-) Lite glass på Stikki-Nikki hann vi också med efter ett tips.

Olivia blev efter ett tag trött på vagnen och fick då i stället rida på pappas axlar. Som hon skrattade!

Efter lite lek i Vasaparken fick vi syn på denna och Olivia skrattade så att hon nästan tjöt.

På eftermiddagen på väg tillbaka "hem" stannade vi vid Flippin Burgers och åt tidig middag. Absolut helt ok men ingen WOW-känsla för min del tyvärr. Milkshakesen gjorda på Ben & Jerrys-glass däremot!

På kvällen beundrade jag mina nygjorda fransar och vi konstaterade att vi promenerat ca 20.000 steg under dagen.

1 kommentar: