måndag 1 juli 2013

Ögonfransförlängning

På Let's deal för några veckor sedan var det stor rabatt på ögonfransförlängning på nyöppnade Lily Garden på Storgatan. Eftersom att jag varit sugen på det ett bra tag så slog jag genast till.

Resultatet är jag riktigt nöjd med MEN för att vara förstagångskund och för att aldrig ha gjort en sådan behandling förut så tyckte jag att det var lite sisådär. Tjejen som tog emot i receptionen var trevlig. Mannen som utförde behandlingen pratade ingen svenska och jag fick ingen information innan. Inget om vad man kan förvänta sig, hur det går till osv. EFTERÅT när jag är klar och ska gå hem säger dock samma tjej bl.a. att jag nu måste undvika vatten. 
Ehh? Jag jobbar i vatten och utsätts för vatten varje dag, flera gånger. Dålig information eller jag som borde ha läst på innan?


Jag gillar dock det faktum att fransarna gör att jag ser pigg och fräsch ut helt utan smink. :-)

1 kommentar: