torsdag 9 maj 2013

Vad tiden går!

Det händer så mycket i våra liv just nu så jag har inte hunnit blogga. Det har dock lyckats dyka upp lite bilder på Instagram så ni som inte redan följer mig där, får börja göra det. Jag har dock privat profil så det krävs godkännande.

Det händer grejer som jag både kan prata om samt grejer jag inte kan prata om. Det jag kan prata om är bl.a. att huset nu ligger ute till försäljning igen. Bättre årstid och nya exteriörbilder. De gamla var det en massa snö på och de nya är betydligt somrigare. Och det är av den anledningen som vi slitit som djur i trädgården senaste veckorna. Rensat ogräs, vänt upp och ner på rabatter, krattat, klippt buskar, ställt fram alla utemöbler m.m. m.m. m.m. Men nu är trädgården så himla fin att vi förtjänar en paus. Nu får den vara som den är tills vi orkar med nästa varv. Det har varit riktigt bra väder senaste tiden så trädgården har verkligen blommat ut fint. Blommorna i rabatterna samt rabarberna börjar komma. Träden och buskarna börjar bli gröna. Det är verkligen den här årstiden det är trevligt att bo på landet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar