fredag 31 maj 2013

Inspirerande!




1 kommentar:

  1. Emma (fd Lion Girls)1 juni 2013 kl. 09:18

    Kan tips om att skaffa dig en PT just för att styra upp vilka mål du vill uppnå, hur du ska uppnå dem o.s.v. Man lär sig sjukt mycket på en timmes PT. Jag har PT tränat ca 7 timmar nu på våren och gått ner 10 kg, minskat 10 cm i midjan. Alla mina sommarkläder från förra året är förstort o.s.v. Jag ska nu kicka igång kroppen igen tillsammans med min PT där jag ska få ett strikt kostschema, träningsschema o.s.v. Jag väger mig på en Tatina våg eller vad dem heter där man ser vikt, fettmass i kroppen och sen hur mycket vätska man har. Sjukt grymt och vilka resultat jag fått!

    Träna hög intensiv det både bygger upp muskler och förbränner. Men som sagt kan tips om ta några PT timmar behöver inte vara många men kanske ha någon som peppar igång en!!

    Tips från mig som inte skulle varit där jag är idag utan min PT och alla runt omkring mig :)

    SvaraRadera