onsdag 1 maj 2013

Fullproppad dag

Igår började jag och Olivia dagen med lite Mamma bootcamp tillsammans med Therese. Jobbigt så in i bomben!
Sen svängde vi förbi mammas jobb lite spontant för att säga hej och Olivia fick lite lunch.

På väg hem upptäckte jag att jag låg bakom min pappa på väg mot 34:an så vi stannade och bytte några ord och de fick säga hej till varandra. Sen somnade Olivia som en stock då hon varit vaken ända sedan vi kom in till stan på morgonen.

När vi kom hem stannade jag för att köpa en blomma till kvällen och eftersom att O då redan sovit 20min satt jag kvar en stund i bilen för att låta henne sova färdigt. Hon sover oftast 30min i taget. Men eller hur! 1h och 10min hamnade vi på till slut. Men det gjorde inget. Då fick jag tid till att bl.a. blogga och skicka lite mail.

På kvällen var vi sedan bjudna till grannarna på middag. Vi fick så god mat! :-) Olivia somnade lagom till vi kom fram till brasan och till fyrverkerierna hade vi laddat upp med hörselkåpor. Hon vaknade till ljuset som fyrverkerierna bidrog till men somnade snabbt om, sen följde alla med hem till oss en sväng. Runt kl 02 kom vi i säng och jag kände mig helt körd. :-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar