tisdag 30 april 2013

Trädgårdsfix

Igår hann jag och Olivia med lite lek inomhus på f.m., sen efter att vi varit i affären tog vi en svängom i trädgården. Jag avskyr vår trädgård! De stora björkarna fäller för det första så sjukt mkt frön, men sen nu när jag ska kratta upp alla jäkla löv blir jag ännu mer irriterad. :-)

Efter lite ömmande händer tog vi paus och mötte upp R för ett ärende i Kisa. Efter det åkte vi förbi "Skon vid Bron" då jag tyckte att O behöver ett par gummistövlar. Hon lär ju förstöra sina nya fina vita skor på en sekund annars. Väl där hittade vi också ett par sandaler till Mallorca/sommaren. Båda två till samma pris av ETT par Kavat-skor, som för övrigt är 100:- billigare i Kisa.

Efter middagen fick gummistövlarna och hennes fodrade regnställ göra premiär och hon fick kräla runt lite i trädgården medan vi grejade. Åtminstone tills hon började äta på fågelbadet och när himlen sen öppnade sig gav vi upp. :-)









1 kommentar:

  1. Nu är hon utrustad för alla tillfällen. Sandalerna är jättefina!

    SvaraRadera