måndag 29 april 2013

Onsdagsträning

I början av förra veckan var vi hemma och bara tog det lugnt jag och Olivia. På måndagen var vi båda trötta efter en hel helg med kalas och på tisdagen fixade vi hemma och bara slappade.

På onsdagen åkte vi och simmade efter att Robert kommit hem efter jobbet. Efter simmet åkte vi och skrev på kontraktet på nya bilen. Efter att jag skjutsat R till hans träning åkte jag och Olivia till Dessi för att ta en promenad. Dessis nya mission i livet är att få mig att älska löpning. Jag har i princip aldrig sprungit i hela mitt liv. Men trots regn så körde vi faktiskt! Sprang 2min och promenerade 5min i ca 40min. Det gick förvånansvärt lätt så hädanefter tänker jag modifiera tiden och utmana mig själv mer. I onsdags körde vi efter Dessis pulsklocka (?) men igår hittade jag faktiskt en app som kör intervaller i minuter så nu har jag förberett ett program i appen som jag ska köra efter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar