torsdag 21 mars 2013

Utveckling

Igår när vi pratade med mäklaren nere i hallen började Olivia helt plötsligt klättra upp för trappan. Eftersom att vi i princip bor på övervåningen så är inte det här med trappan något jag funderat något vidare på, mer än att jag inte vill att hon ramlar ner för den. Men hon hann klättra 2 trappsteg sedan följde jag med henne upp och vips så hade hon klättrat upp för hela trappan. Jag var helt ställd!

När jag senare på kvällen la mig bäddade jag ner mig med senaste numret av Mama. Där gjorde de reklam för en Libero-app där man kunde följa barnets utveckling och vad passande den var!

Den här också:

Så här kan det se ut när mamma försöker mata och Olivia 
bestämmer sig för att vifta till skeden med gröt på.

När Olivia döptes fick hon dessa byggklossar från Pumpkin av Ramona och Andreas. Nu har vi plockat fram dem och att riva är såklart allra roligast. Eftersom att de är gjorda utav trä skadas de dock rätt fort, det är lite tråkigt för de är ju så fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar