torsdag 28 mars 2013

"Påsk"-middag

I min familj har vi som tradition att INTE samlas för påskmiddag. Vi ses någon vecka eller ett par dagar innan och äter vanlig 3-rätters middag i stället. Så turas vi om vem vi är hos också. Eftersom att vi ska sälja huset så sa vi att vi kör en sista påsk i huset och i lördags var det dags.

Min lillasyster Madde med pojkvän.

Min storasyster Hillevi med pojkvän.

Jag och min mamma

Olivia leker med mormor i väntan på efterrätt.

Mamma stod för förrätten, vi (eftersom att vi var hos oss) stod för huvudrätten och storasyster stod för efterrätten. Allt var otroligt gott, men det enda som lyckades fastna på bild var den fina tårtan.

Robert, Ove och lillebror Marcus fastnade på bild de med men bilderna blev inget bra så de får vara med nästa gång istället. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar