onsdag 27 mars 2013

Missvisande Lindex!

Den här dressen såg jag på en docka inne på Lindex på Ikano-huset för några veckor sedan och kunde inte glömma den riktigt så nästa gång jag var där köpte jag den. Olivia har nu strl 74 (men en del bodys börjar bli något korta i armarna) så därför köpte jag den i strl 80. På dockan var den dock  "baggy" så en dag satte jag på den på Olivia i alla fall, även fast jag visste att den skulle vara stor. Jag tänkte att det inte gjorde något så länge resåret var som det skulle runt anklarna.

Eller hur... Så fort hon böjde sig ner, satte sig eller kröp åkte benen upp till knäna. Det borde inte vara möjligt, så det var ju bara att byta byxor på henne och byta ut dessa hos Lindex. Mamma åkte dit åt mig eftersom att jag skulle jobba den dagen, men personalen var inte till någon större hjälp och mamma tror att byxan ska vara så eftersom att grenen är så låg, så hon fick lämna tillbaka den. Tråkigt eftersom jag tyckte den var så fin. 

Jag såg Olivia framför mig i denna med vit body under och ett par sneakers på fötterna, precis som dockan i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar