fredag 1 mars 2013

Busig onsdag

Så irriterande! Hade skrivit ett jättelångt inlägg med mobilen men missade batteritiden så mobilen dog och när jag nu fick igång den igen så var texten borta. Suck!

Jag skrev i alla fall att i onsdags ställde jag och Olivia klockan för att följa med grannen Anna och hennes lilla Jesper till Babyrytmiken i kyrkan. Det var första gången för oss och Olivia älskade det! Så fort jag tagit av henne ytterkläderna så kröp hon fram till ledaren som välkomnade oss i dörren och fick komma upp i hennes famn. Där smilade hon upp sig ordentligt innan vi gick in till sångstunden. Väl därinne kröp hon direkt ifrån mig, rakt över rummet till en annan mamma och satt där ett tag. Det lär inte vara några som helst problem för henne att börja dagis sen!
Efter sången fick man köpa fika för 15:-, och därefter var det lek "à la öppna förskolan". Olivia var i sitt esse. När vi kom hem somnade både jag och hon som en stock i respektive säng och sov någon halvtimme.

På eftermiddagen var det dags för lite babysim och därefter gick jag och Olivia till Dessi. Vi tre tog en långpromenad på 1,5h innan Olivia och Dessi fick komma in i värmen igen och busa. De där två är som Bill och Bull, de avgudar varandra. :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar