tisdag 22 januari 2013

Stilinspiration

Jay-Z och frugan Beyoncé lyckas i princip alltid. Beyoncé är så oerhört vacker och de båda har klass. Det är långt ifrån alla människor som har. Han kostym, med halsduken och solglasögonen är riktigt snyggt. Hennes hår och smink är underbart!

Tilda Fingals stil är ibland lite väl vågad för min smak, men inspirerad det blir man definitivt! Jag älskar jeansen!

Jennifer Lopez... Snyggare kvinna får man leta efter. Den här klänningen är underbar!

P.Diddy är tillsammans med den betydligt yngre sångerskan Cassie. Även hon är otroligt vacker och jag gillar hennes stil på just denna bilden. Mönstrade tajta byxor, skjorta som är helt knäppt och kavaj med typ uppkavlade ärmar. Den stilen vill jag sno!

Även Daniel Nyhlén får till det. Ser riktigt business ut! En stil som jag tror att R skulle inspireras utav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar