torsdag 27 december 2012

Taggad!

Jag är så otroligt peppad inför Fitnessfighten! För ett tag sedan fick jag Sofi Fahrmans bok "Bodylicious" utav Dessi och den bläddrade jag lite i idag igen. Den fick mig att bli ännu mer taggad.

 
Om du inte redan läst den så gör det! Mycket bilder, tips-rutor, komplett tränings- och matschema för några veckor m.m. Jag vill dra igång direkt!
Fitnessfighten startar 1 januari, men mentalt är jag där redan och försöker göra aktiva val i stället för att "råka" låta onyttigheter slinka ner i magen eller på kvällen inse "ojdå, blev visst ingen promenad idag". OCH jag har börjat kolla över min garderob för att gräva fram de där plaggen jag saknar men som jag inte längre kan ha. Har ex. ett par svarta stuprörsjeans som jag inte kunnat haft på mig sedan förra vintern, innan jag blev höggravid. De längtar jag efter att få på mig, och jag får på mig dem över benen men vid magen är det kört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar