onsdag 19 december 2012

Buggen fixad!

Äntligen är buggen fixad som gjort att jag inte kunnat blogga via appen. Det har varit sjukt irriterande och jag har nästan känt mig lite "handikappad".

Olivia gjorde mig riktigt stolt igår. Hon har ju en lekmatta med siffror på. Siffrornas fyrkanter och siffror är olika färger och man kan plocka isär alla fyrkanter och siffror.
Igår satt jag i fåtöljen i hennes rum och bara iakttog henne när hon lekte och vid ett tillfälle rev hon ut ett blöjpaket ur skötbordet. Blöjpaketet är grönt/lila och mellan de två färgerna går det som en målad dragkedja. Plötsligt ser jag att, på samma sätt som hon gör med händerna/fingrarna när hon försöker plocka isär lekmattan gör hon med blöjpaketet. Hon hade alltså kopplat att där två olika färger möts kan man greppa loss (och bita i hennes fall), även om det inte gick i detta fall. Men ändå! Häftigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar