måndag 26 november 2012

Veckan som varit

Förra veckan var ju lite lätt rörig så bloggandet fick hamna i andra hand, men nu ska vi se ifall jag kan sammanfatta fram till helgen lite.
I måndags var jag på säljutbildning i Norrköping hela dagen så Olivia fick vara med mormor. Hon fick bl.a. följa med mormor till jobbet och verkade ha trivts bra. Det här mms:et kom under dagen:

Pappa R var på konferens i Sthlm tis-tors, men hade tagit fel på dagarna så det blev så att vi skiljdes åt redan på måndagen. Jag och Olivia sov hos mormor och mofar Ove mån-ons. På tisdagen passade vi på att hänga i salongen lite och sedan äta middag på stan med Carro. 

På onsdagen hann vi bara mysa lite på morgonen sedan var det dags att bege sig hemåt eftersom vi skulle få besök. Det var dags för julbak tillsammans med lite mammor och bebisar från vår egenstartade föräldragrupp. Full rulle var det, och jättetrevligt!












Och när jag ser dessa bilder längtar jag mer än någonsin efter att ha möjlighet att renovera köket. Det har så otroligt mycket potential, men ser verkligen ut som ett gammalt dagiskök från 90-talet.

Senare på kvällen kom Dessi förbi och hade med sig både middag och en present. Vad glad jag blev! Sedan sov hon över hos oss, och som tur var så vaknade hon inte av Olivia på natten. Sa hon i alla fall. :-)

Torsdagen spenderade jag och Olivia hemma och bara slappade. Medan Olivia lekte på sitt rum fick jag tid att börja bläddra genom boken jag fick av Dessi, Sofi Fahrmans träningsbok "Bodylicious". Än så länge (har inte hunnit läsa hela) så tycker jag att den är mycket inspirerande! Ser fram emot att läsa mer.

1 kommentar:

  1. Jag har pluggat tillsammans med en av dina mamma vänner tror jag bestämt! :D

    SvaraRadera