lördag 17 november 2012

Vår fredag

Igår började vi dagen lugnt jag och Olivia. Lite frukost (LCHF-shake), morgonläsning och lek. När pappa R kom hem hade vi hunnit busa massor, både med Duplot och i hoppgungan. Sen var det äntligen dags för babysim. Ingen går säker i Olivias närhet, hon plaskar ner alla!

Och äntligen har Olivia vuxit i det allra första bebisplagget jag köpte. En tröja från Nova Star (strl 68/74) med en Hummer på. Min absoluta drömbil! Jag skulle aldrig ha samvete att äga och köra runt i en varje dag men att kunna ha möjligheten vore fint. :-)
Tröjan köpte jag på barnmässan i Göteborg redan för ca 3,5år sedan. Med DET motivet kunde jag ju inte låta bli. Då hade jag och R bara varit tillsammans ett par månader och man kan ju tro att han då blev livrädd men det blev han inte. Vi hade pratat framtidsdrömmar redan innan vi blev ett par. :-)

En rolig annons från Audi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar