måndag 12 november 2012

En lång fredag

Dagen började med att jag och Olivia försökte röja hemma. Dvs ta itu med tvättberget som uppstått medan byggställningen stod i trappan (vi har tvättstugan på nedre våningen), försöka städa bort byggdamm, riva bort täckpapp m.m.

Sen kom pappa R hem och då var det dags för babysim. Olivia är numera mer vild än tam i vattnet och plaskar ner både sig själv och alla andra 1m runt om henne.

Efter babysimmet köpte vi med oss lunch och hälsade på hos Olivias gammelfarmor. Mycket mysigt, och uppskattat!

Därefter var det raka vägen in till salongen för att bli fina i håret. R klippte sig inför sin födelsedagshelg och jag klippte och bättrade på slingorna. Tanken är att även sätta in extensions innan jul. Perfekt inför julbord, jul, nyår och min 25års dag.

När vi var klara i salongen var vi tyvärr tvungna att storhandla. Inte sådär jättespännande en fredagskväll, och tror ni inte att det satt uppe skyltar om att Per Morberg varit där tidigare under dagen och signerat sin nya bok. Boken som jag dagen innan köpt till R. Så otroligt typiskt att jag inte visste om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar