tisdag 25 september 2012

Yes, Missoni!

Igår kl 18,00 var jag en av dem som försökte shoppa ur Lindex Missoni-kollektion på nätet, men självklart kraschade sidan efter fem minuter. Då blev det ett kösystem, och från att ha plats (typ) 970, hade jag helt plötsligt plats (typ) 3902. Då blev jag förbannad och sket i det.

Det gjordes ytterligare ett släpp på nätet när kl slog 00, men så länge orkar inte jag vara vaken. Sen släpptes det i butikerna idag kl 10. Jag tänkte dock "åka in till city för detta, en massa galna människor, ett jävla riv och slit, och så ska jag komma där med Olivia i barnvagn? Nej, tack". Så jag sket i det.

Men så ringde Veronica runt lunch och sa att hon var i Ekholmen centrum (inte fasen hade jag en tanke på att Lindex finns även där) och där såg det ut att i princip vara orört. Så det var ju bara att plocka på sig.
Hon ordnade body + leggings med svart mudd till Olivia, den stickade babyfilten och en sjal till mig. Jag hade tänkt köpa en klänning också att ha som "smal-mål", men alla var rätt glest stickade och jag orkar inte hålla på med underklänning. Sjalen känns dock helt rätt, den lyfter vilken outfit som helst!

När vi väl kom till Jennifer, och Veronica kom med alla fina grejer insåg jag dock att filten inte kommer passa med vagnen (har cerise vagn) så jag lät Jennifer ta den i stället, som har en svart vagn. Kommer bli jättefint!

STORT tack Veronica!!

3 kommentarer:

  1. och syster/moster är superglad över sin lila kuvertväska i skinn från samma kollektion! :)

    SvaraRadera
  2. Vad snällt av henne att fixa lite kläder till er! :)

    SvaraRadera