lördag 15 september 2012

Torsdag och LEIF-fredag

I torsdags var jag, leopard-tjejen och hennes ena gudmor på Ulrika marken. Jag har visst varit där som barn, vilket jag inte minns, så för mig var det helt nytt att marknaden är SÅ stor. Den kändes t.o.m. större än Skänninge (är den det, ngn som vet?). Jag hade kunnat köpa massor men tänkte redan från början att jag skulle tänka mig för och hålla i pengarna, vilket jag lyckades väldigt bra med. Handlade ingenting i slutändan.

På eftermiddagen när R kommit hem från jobbet packade vi in oss i bilen igen och åkte till Intersport för företagsträff. Shoppade bl.a. kläder från Röhnisch med 50% rabatt. Blev ett par långa byxor och två linnen om jag minns rätt. Hade även 40% på Asics, men jag försökte hålla i pengarna även där och lyckades.

I fredags var det babysim. Hon älskade det som vanligt, vilket glädjer hennes simskolefröken till mamma.
Efter simmet köpte vi med oss lunch och hälsade på pappa Rs förra jobb, tog en sväng förbi Mattjätten för att kolla heltäckningsmattor och åkte sedan till Olivias mormor och morfar Ove.
För "herrarna" stod deras herrloge på schemat och medan jag och Olivia snällt fick vänta på pappa R till midnatt åkte vi till Veronica och lilla Emma vars pappa Carl också var på samma herrloge. Vi hade det riktigt mysigt vi tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar