torsdag 27 september 2012

Fyndat BIG time

Imorse ringde Ferial och sa att hon fått höra att Barnens Hus i Norrköping ska stänga. Så jag googlade lite fort och såg att det var sant, och att de ska ha öppet september ut. Så efter att vi gjort i ordning oss här hemma packade jag in mig själv och Olivia i bilen, och plockade upp Ferial på vägen.

Det var väldigt utplockat. I princip inget på väggarna, alla vagnar var slut och i princip alla bilstolar också. Det fanns en del Britax babyskydd som det var 50% på men Olivia ska ju snart börja använda nästa stol så.
Allt som var kvar var det i princip 70% på. Varor som borde ha kostat mig ca 1700-1800kr kostade efter alla rabatterna 510kr.

Höst/vår-jacka för 69kr, amningsbh (ord.pris 479kr) för 144kr, strumpbyxor för 27kr/st, body+leggings i 100% ull för 90kr, regnskydd med myggnät till vagnen 90kr (HATAR det som
medföljer Bugaboo Cameleon) och så fick det även bli två dörrstopp, strumpor och amningsinlägg.
Jag är helnöjd!!

Och dagen "till ära" fick Olivia ha sin fina PoP-body hon fått av Ferial och jeans (!). Jag har alltid varit anti jeans på bebisar då jag tycker att de ska få vara bebisar med mjukiskläder och de har gott om tid sen att ha jeans på sig, men nu ärvde hon ett par jeans i den strl hon har nu så var ju tvungen att prova. Pappa R gillade dem inte. :-)

1 kommentar: