måndag 24 september 2012

Etapp2 klar till jul?

Satt och skrev in påminnelser i mobilen om att väga och mäta mig varje vecka och insåg då att etapp2 borde vara klar veckan innan jul. Just nu är jag riktigt motiverad, ska bli intressant att se om jag fortfarande är lika motiverad då. :-)

Om det här går så som det är tänkt så borde jag ha gått ner 20kg tills dess. Det känns otroligt (på ett negativt sätt) samtidigt som det känns helt pirrigt. OM det nu skulle bli så. Då skulle jag ha 5kg kvar till den vikten jag hade när jag träffade R. Då var jag SMAL, men det insåg jag ju inte själv. Sjukt det där...

Så kära vänner, nu vill jag ha stöd och hejarop! Tjata inte på mig att ta "en fika" utan föreslå en promenad i stället, hjälp mig säga nej, ifrågasätt inte LCHF. Jag SKA bli snygg igen och jag ska peppra mig (och er) med bilder på smalis-Frida som inspiration. Wihooo!

Denna bild är från sommaren -08, samma höst träffade jag R.

1 kommentar:

  1. Hell yeah!! Varje gång du är sugen på godis ska jag tvinga dig på CrossFit! :D

    SvaraRadera