lördag 29 september 2012

Blond vs. brun?

Hmmm... Genom åren har jag ändrat hårfärg många ggr. Oftast blir jag sugen på mörkt hår framåt hösten och ljust hår framåt våren, så som i princip alla tjejer. Nu är jag där igen. 

Båda har sina för- och nackdelar men... Det här ljusa jag har nu sliter mer på håret och i det mörka ser man utväxten snabbare. Jag vet inte hur jag ska göra, men är sugen på riktigt mörkt, som på bilden från 2007. Bilden från 2008 var också snyggt, med de lite ljusa inslagen men det är det riktigt mörka jag suktar efter. HELST av allt skulle jag vilja ha riktigt långt också, alltså extensions. I mitt jobb är det omöjligt, men nu kommer jag ju inte jobba på nästan ett år till.

Nu:

2008:

2007:

Den här längden skulle jag vilja ha:

Önska mig i julklapp kanske, eller 25-årspresent?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar