måndag 20 augusti 2012

Önskelistor

Om man framöver under vad jag eller Olivia önskar oss i ex. julklapp eller så, så finns det en kategori här på bloggen som heter "Önskelistan". Gällande Olivia så kan det ju vara skillnad i klädstorlek ifall jag skrev det för länge sedan, men tittar man där kan man säkert få en riktlinje i alla fall. Just nu använder hon strl 62. Strl 68 blir väl höst/vinter och strl 74 blir nog vinter/vår.

Kategorin "Önskelistan" fanns även på den gamla bloggen. Många önskningar som finns där gäller fortfarande. En del saker har vi redan köpt själva alternativt redan fått men då brukar jag gå tillbaka och stryka texten i det inlägget.

Annars blir alltid Olivia glad för en peng på hennes sparkonto (bara att fråga efter numret!), medan jag blir superglad för presentkort på ex. H&M, Ginatricot m.m.

Min lilla stjärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar