fredag 6 juli 2012

Shopping

I nya Mama-tidningen var det ett reklamuppslag från Boråstapeter. Innan har jag helt varit inne på att ha en fondvägg med en vit tapet med stora rosa stjärnor à la marint tema i Olivias rum men efter att ha sett denna vill jag hellre ha den. Känns mer modern men ändå klassisk, den andra känns nu rätt omodern faktiskt.

Den andra bilden är Steve Angello (Swedish House Mafia) och Isabel Adrians (Svenska Hollywoodfruar) dotter Monday Lily. Hon är så oerhört söt och har dessutom en otroligt söt klänning på sig! Den vill jag köpa till Olivia men jag vet inte var den är ifrån. Jag tror att den kan vara från How to kiss a frog men jag kan inte hitta den på deras hemsida. Men bilden är tagen från en plåtning så klänningen kan ju vara en nyhet som inte dykt upp i butik ännu. Får hålla utkik.

Klänningen längst ner är en klänning jag har beställt från Nelly.se. Jag har inget att ha på mig längre men den här kommer nog passa bra både nu och sen, och går att ha vid många olika tillfällen.


(fast helrosa bakgrund)


2 kommentarer:

  1. Klänningen som bärs av Monday Lilly, kolla Isabelles blogg/hemsida.

    SvaraRadera
  2. http://www.babyshop.se/cara-dress-powder-butterfly/p/45491

    kände igen klänningen direkt :) det ä how ti kiss a frog finns på babyshop, på rea. Lite för stort bara kanske?

    SvaraRadera