onsdag 18 juli 2012

Förslag till doppresent: Två

Min mamma kommenterade på det andra inlägget och tyckte att vi borde ordna ett bankkonto åt Olivia. Det håller vi med om, så för de som hellre ger än slant i stället för att köpa en present, hojta till så får du kontonumret!

I min gamla blogg la jag ut lite bilder då och då på saker jag hittade som Olivia skulle kunna tänkas önska sig och nu har jag gått igenom dem igen. Jag försöker hitta lite olika alternativ till doppresent, något som kan passa alla, och här är några av de saker jag hittade där som hon fortfarande önskar sig. :-)

Mjukisdressar till hösten/vintern. Två exempel:
Kappahl 299kr resp. Kappahl 229kr

 Baby-converse, finns bl.a. på Babyshop.se för 299kr.

 Sänghimmel Fabler från IKEA 129kr.

Tossor från Shepherd, finns bl.a. på Kalle P-sko i Lkpg.

 Nattlampa Spöka 129kr från IKEA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar