fredag 22 juni 2012

Midsommaraftons förmiddag

I onsdags tog jag och Olivia en promenad med hennes moster medan hennes pappa tränade innebandy. Olivia var VÄLDIGT fascinerad av trädens gröna löv och avslutade promenaden med att fyra av flera leenden till moster.

Igår lunchade vi med R och Olivias farfar. Han var stolt och ville gärna hålla. En sådan varm dag fick det bli linne-body som hon ärvt av Modena och vita tights med spetskant som är en månad för stora egentligen. :-)
På kvällen kom Ramona och Andreas förbi för grillad middag och bebismys.

Dagen idag inleddes med pyjamas men fick sedan bli samma body igen. Midsommarafton idag och det är (än så länge) blå himmel, VARMT och strålande sol.
Ferial och hennes vän Eva har hunnit vara här. Eva har bebismyst medan Ferial var snäll och hjälpte mig med håret. Tack så JÄTTEmycket! :-) När de åkte kom grannflickan över och hjälpte mig med Olivia så att jag kunde byta om och sminka mig.
LYX! :-) Nu väntar vi bara in pappa R.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar