tisdag 3 april 2012

Senaste besöket hos BM

När vi var hos barnmorskan förra veckan kunde vi konstatera att jag har en del vätska i kroppen. Och det har jag bara kunnat bekräfta även därefter. Benen, fötterna, händerna.

Alla värden var bra, precis som vanligt och magen växer efter sin kurva. Bebisen ligger fortfarande med huvudet ner och med armar/ben på samma sida som den gjort de senaste gångerna vi kollat. Borde ta en ny magbild, eller hur? Det händer så mkt nu och snart är knodden här. Helt otroligt...

Imorgon ska jag jobba lite hemifrån men utöver det har jag endast en arbetsdag kvar. Känns mycket lustigt! Men jag håller på med ett projekt som tar mkt tid och det ska vara klart på torsdag så jag kör för fullt ända in i det sista. Fick en överraskning av mina vattengympadeltagare idag, visar er imorgon. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar