tisdag 17 april 2012

Kärlek

Nu ska jag berätta för er om min man.


Min man ställer alltid upp och sedan jag blev gravid har han ställt upp mer än någonsin. Han lagar ALL mat här hemma, av den enkla anledningen att jag inte tycker det är roligt medan han själv älskar det. Nu när jag är större och allt är tungt, reser han sig upp utan att tveka ifall jag behöver något som inte är inom räckhåll. När jag på kvällarna har svårt att komma upp ur soffan, hjälper han mig upp. Sådana där småsaker som han gör utan att blinka, det är guld värt för mig.

Nu när jag varit liggandes i den här dunderförkylningen i 5 dagar har han skött allt. Lördag-söndag då han var ledig har han fixat säkert 25 koppar té åt mig. Han är underbar! Jag är så glad som fann honom, vi kompletterar varandra perfekt. Vår bebis kommer få världens bästa pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar