torsdag 12 april 2012

Första föräldralediga dagen

Jag måste bli bättre på att fota vad jag gör om dagarna. Jag märker det när jag bloggar att "varför tog jag inte kort på det där?!". Att se foton är roligare än att läsa och jag minns bättre genom att se foton, för det är ju så att jag i första hand bloggar för min egen skull. Bloggen blir ju lite som min dagbok, och det är jättekul att kunna gå tillbaka.

I tisdags var jag i salongen och fick hjälp av Ferial med håret. Kände att det var dags att fixa utväxten nu precis innan bebisen kommer. Det blev jättebra men jag glömde ju att fota så jag tog ett nu lite fort men det är svårt att fånga det rättvist på bild.

Efter att ha fixat håret skulle jag ha träffat mammorna men Ferial behövde lite hjälp så jag stannade där i stället och det var så skönt att få lite egentid vi två. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar