måndag 19 mars 2012

Magen graviditetsvecka 36

Nu tycker jag att magen ser jätteliten ut på bilden men nu är den STOR. Jag har för första gången börjat använda gravidbyxorna jag köpte i början av graviditeten från Mamalicious, men de är fortfarande för stora. Alla långa linnen från ex. Ginatricot passar utan problem.

Nu är vi ca 5v från BF (beräknat förlossningsdatum) och kaggen och jag har tillsammans gått upp 15kg. Det har jag blandade känslor för eftersom jag bara ser siffrorna på vågen, men egentligen är jag faktiskt nöjd. Hoppas inte att det drar iväg nu på slutet bara. :-)

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! Men magen ser rätt liten ut? Jag tror att det blir en liten pojke!

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag tycker också att den ser liten ut ^^,
    Jag har behövt använda gravid-byxor länge nu, strax innan vecka 20 började jag tror jag ;)

    SvaraRadera