onsdag 7 mars 2012

Gravidmassage

Sitter inte vid datorn nu, men såg att jag fått en kommentar (som jag alltså inte kan publicera) från läsaren "Lyckliga Lotta" (som jag då inte heller kan länka till) där hon tipsade om gravidmassage mot det onda i min rygg. (Fixar imorgon)

På mitt jobb har vi massörer så jag fick faktiskt massage i måndags, men det hjälpte tyvärr inte. Det är inte heller i ländryggen/svanken jag har ont utan det sitter högre upp på endast ena sidan, och det är en sådan brännande känsla att när det gör som ondast kan jag inte tänka på något annat.

Det onda har hållit i sig hela dagen idag med och det gör mig helt matt. :-(

2 kommentarer:

  1. de kan inte vara urinvägsinfektion som gått upp i njurarna ?

    SvaraRadera
  2. Hoppas att denna kommentar kan publiceras iallafall :).

    Nej, har man så ont så hjälper kanske inte massage direkt. Du kanske borde kolla upp det? Låter inte roligt :/. Hoppas att du mår bättre idag!

    SvaraRadera