lördag 24 mars 2012

Graviditetsvecka 37

Nu har vi fixat hela 90% av graviditeten och jag har endast två arbetsveckor kvar.

Allt är jobbigt, tungt och bökigt nu. Bristningarna på undersidan av magen har gjort entré, all förflyttning är jobbig, magen gör "ont" så fort jag vänder på mig i sängen = jag vaknar, orken är mkt begränsad och jag börjar känna mig mer och mer som en riktig tjockis.

Det positiva i det hela är att allt detta går så småningom över. Inte bristningarna, men det är som det är tyvärr.

Jag är väldigt glad att jag har R kan jag konstatera. SOM han ställer upp! Och utan att gnälla. När jag påpekar hur snäll han är och hur mycket jag uppskattar det säger han bara "tack, men jag tycker inte jag gör något särskilt". Men det tycker jag, han är underbar! :-)

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att du har så lite tid kvar nu:) Hur är det i övrigt, mycket sammandragningar och sådant nu eller?

    SvaraRadera
  2. Fortsätt att visa och uttala din uppskattning. Han ska inte bli tagen för given!

    SvaraRadera